Mark Curvers | Open VLD Lanaken | Lijstduwer
Gewezen 1ste Schepen Lanaken & Zaakvoerder De Brouwerij
Gewezen Kabinetsmedewerker Vlaams Parlement
Stationsstraat 123 te 3620 Lanaken | Tel 089-258 587
E-mail | Website | Facebook | Twitter | Google+ | YouTube

maandag 2 juli 2012

Een nieuwe start

Mei 2012 - Burgerkrant Lanaken | Burgemeester Marino Keulen trekt op 14 oktober een sterke lijst. Meer dan de helft van het team bestaat uit nieuwe enthousiaste kandidaten. Mark Curvers komt terug als ploegspeler. Klaar voor een nieuwe start.

Marino Keulen, Mark Gielen, Tom Colson, Benedikte Van Calster, Wendy Vandebosch,
Frédéric Delwaide, Mark Curvers, Dominque Terwingen, Wendy Donders, Monique Haex.
(foto Jasper Paulissen)

Mark Curvers gaf verleden jaar zijn schepenmandaat terug aan de gemeente. Nu zit hij weer aan tafel met plakkers, bestuurders, oude en nieuwe kandidaten. Samen met hen werkt hij aan een nieuwe liberale ploeg.

Waarom zette je een stap terug?
Mark: “De opstart van onze nieuwe zaak De Brouwerij slorpte mij volledig op. Ik stond dag en nacht in het café, had niet genoeg personeel. Tegelijkertijd was ik schepen van cultuur, toerisme, Pietersheim, bibliotheek en communicatie. De combinatie bleek onmogelijk. Het gemakkelijkst was blijven zitten als schepen, niet presteren en elke maand een schepenwedde ontvangen. Ik heb voor de moeilijkste en meest oprechte weg gekozen.”

Waarom kom je terug ?
Mark: “De Brouwerij is nu goed opgestart, heeft een sterke structuur. Er is weer tijd en ruimte voor politiek. Politiek zit mij in het bloed. Ik heb nog altijd dezelfde drive als die op mijn eerste dag als gemeenteraadslid in 2001. Ik ga met hart en ziel meespelen in de nieuwe Open Vld-ploeg. Allemaal één voor één mensen die een steentje willen bijdragen aan onze fijne gemeenschap, aan het mooie Lanaken. Daarom kom ik terug.”
Bekijk hier de originele publicatie

Meest recente publicaties van onze mensen